Hybrid-seminar: Kommunikationskampagner - hvad virker? Eksperternes viden og dine erfaringer

Kommunikationskampagner - hvad virker? Eksperternes viden og dine erfaringer
Der er ingen quick-fixes til gode kampagner eller informations- og kommunikationsindsatser. Målgrupper, tidsrammer og økonomi er forskelligt fra case til case. Men er der alligevel noget, vi altid skal have med os i værktøjskassen, når vi starter et nyt kommunikations- eller formidlingsprojekt op?

Hvert eneste år bliver der produceret mange kommunikationskampagner rundt omkring i hele landet. Fælles for mange af dem er, at der ”startes forfra” hver gang en ny kampagne skal søsættes. Der er målgruppeovervejelser, opbygning af visuel identitet, tema - og meget mere. Det meste er nødvendigt for at ramme så præcist som muligt med indsatsen - men findes der alligevel nogle pointer eller rettesnore, som gør det indledende arbejde lidt nemmere for os?

På seminaret skal vi høre fra nogle af de erfarne affaldskommunikatører. Hvad er eksperternes bedste råd til at komme hurtigt og godt fra start – og samtidig sikre at kvaliteten er i top? Eksperterne vil fortælle om de kampagner, som de igennem tiden har haft den bedste eller mest overraskende effekt med, og hvilke erfaringer det altid er rart at have med i baghovedet. De vil stille skarpt på hvilke overvejelser, du kan gøre dig om dine egne cases.

Til sidst vil vi gerne høre alle de erfaringer, I sidder med ude i den virkelige verden. Hvad har virket, og hvad har absolut ikke virket? Deltag og bliv – og gør – klogere...

Umiddelbart efter arrangementet afholdes netværksmøde i DAKOFAs kommunikationsnetværk. Temaet for netværksmødet er ”effektmåling af kommunikationsindsatsen”. Læs mere og tilmeld dig netværksmødet her.

Program

9:00-9:30
Kaffe og registrering
9:30-9:40
Velkomst og introduktion
Marit Vedelsdal, VANA
Marit Vedelsdal
9:40-10:10
Indsigt giver udsigt – forstå adfærden og kom godt fra start
Josefine Eliasen, bro kommunikation A/S
Josefine Eliasen
10:10-10:40
Vores erfaring: borgeren i centrum
Stener Glamann, Tankegang
Stener Glamann
10:40-11:00
Pause
11:00-11:30
Find dit kampagnebudskab!
Pia C. Nielsen, PN Kommunikation ApS
Pia C. Nielsen
11:30-12:25
Paneldebat

Paneldebat med alle oplægsholdere

12:25-12:30
Afrunding og tak for i dag
Marit Vedelsdal, VANA
Marit Vedelsdal
12:30-13:00
Netværk og sandwich
Du bruger Internet Explorer - hvis du oplever problemer med at tilmelde dig, skift da browser til Chrome eller Firefox...

Hvornår

26. oktober 2021
kl. 09.00 - 12.30

Hvor

DAKOFA
Vesterbrogade 149, bygning 8, 4. sal1620 København V

Deltagergebyr

FYSISK Pris medlemmer, ekskl. moms
DKK 1.500,00
FYSISK Pris ikke-medlemmer, ekskl. moms
DKK 2.000,00
ONLINE Pris medlemmer, ekskl. moms
DKK 1.500,00
ONLINE Pris ikke-medlemmer, ekskl. moms
DKK 2.000,00

NB

Tilmelding er bindende fra og med 8 dage inden arrangementets afholdelse. DAKOFA forbeholder sig ret til at aflyse med samme varsel uden ansvar for eventuelle følgeomkostninger for de på dette tidspunkt tilmeldte.

Se deltagere
Del denne side
Vi kan se, at du bruger Internet Explorer som browser. Microsoft har udfaset Internet Explorer, som er erstattet af Microsoft Edge. Da der ikke længere udvikles på Internet Explorer, er der visse ting, du risikerer ikke længere fungerer på DAKOFAs hjemmeside, hvis du fortsætter med at bruge denne browser. Der kan blandt andet være problemer med at se tilmeldingsknapperne. Du kan i stedet bruge Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Safari eller lignende til at tilgå DAKOFAs hjemmeside.