Om Dakofa

Dansk Kompetencecenter for Cirkulær Omstilling (Dakofa) er en selvejende medlemsorganisation og kompetencecenter for hele det cirkulære område.

Om Dakofa

Dakofas fornemste opgave er at ruste til den cirkulære omstilling, således at alle typer af aktører kan navigere i et dynamisk samfund og i en globaliseret verden. Nye rammebetingelser, øgede krav til ressourceeffektivisering, skærpede lovkrav og et ydre pres om stadige miljø-, klima- og ressourceforbedringer skaber behov for videndeling, information, erfaringsudveksling og innovation.

Dakofa opsamler såvel national som international viden og erfaringer, og udvikler, koordinerer og afholder webinarer, hybridseminarer, konferencer, netværksmøder, kurser og workshops, hvor læring og innovation er i fokus.

Dakofa har ca. 300 medlemmer og betragtes som den eneste forening på området, hvor både private og offentlige medlemmer kan mødes på neutral grund og udveksle erfaringer og synspunkter i et apolitisk forum.

Vi kan se, at du bruger Internet Explorer som browser. Microsoft har udfaset Internet Explorer, som er erstattet af Microsoft Edge. Da der ikke længere udvikles på Internet Explorer, er der visse ting, du risikerer ikke længere fungerer på DAKOFAs hjemmeside, hvis du fortsætter med at bruge denne browser. Der kan blandt andet være problemer med at se tilmeldingsknapperne. Du kan i stedet bruge Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Safari eller lignende til at tilgå DAKOFAs hjemmeside.