Dakofas bestyrelse

Dakofas bestyrelse består af 6 medlemmer og 2 suppleanter, der alle er fuldgyldige medlemmer af bestyrelsen, dog med den forskel at suppleanterne ikke har stemmeret medmindre de til et møde udfylder pladsen for et ikke deltagende bestyrelsesmedlem.

Bestyrelsen afholder årligt 4 møder. Herudover afholdes årligt et bestyrelsesseminar.

Oversigt over bestyrelsesmøderne kan ses her.

Bestyrelsens medlemmer

Morten Strandlod
Suppleant

Firma: Vestforbrænding

Vi kan se, at du bruger Internet Explorer som browser. Microsoft har udfaset Internet Explorer, som er erstattet af Microsoft Edge. Da der ikke længere udvikles på Internet Explorer, er der visse ting, du risikerer ikke længere fungerer på DAKOFAs hjemmeside, hvis du fortsætter med at bruge denne browser. Der kan blandt andet være problemer med at se tilmeldingsknapperne. Du kan i stedet bruge Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Safari eller lignende til at tilgå DAKOFAs hjemmeside.